måndag 10 december 2007

Tillbaka

Ja då var det måndag igen.. Helgen har flutit på ganska bra utan några större missöden. Förutom då matchen borta mot Reading. Till min stora bestörtning märker jag när jag slår på mobilen och kollar fotbollsresultaten att Liverpool har förlorat mot Reading, som för närvarande ligger på 12:e plats i tabellen!!!! Hur detta kan vara möjligt vet jag faktiskt inte. Men enligt gårdagens kvällstidningar spelade försvaret väldigt darrigt. Jag kan också tänka mig att morgondagens match mot Marseille kan vara någonting som tog fokus. Kanske var tur att man var på musikal istället för att se fotboll, man hade nog varit hyfsat sur om man sett matchen. Det västa av allt är att jag inte kan se matchen imorgon för att min digitalbox har gått sönder helt totalt. Tur har man inte!!!

Inga kommentarer: