tisdag 26 februari 2008

Hattrick TORRES!!!

Fernando Torres dedikerar sitt hattrick till Boss Benitez. Han anser att han bara kommer att bli bättre och bättre med Benitez som tränare.

-Man kan inte göra tre mål i en match utan hjälp från tränaren och sina medspelare därför vill jag tacka dem, säger Torres till Liverpool Echo.

-Benitez värvade mig till Liverpool och det tackar jag honom för, han jobbar med mig varje dag för att jag ska bli bättre och bättre.

-Det har redan visat resultat och jag kommer att forsätta att utvecklas med hans hjälp.

Han har aldrig vunnit någon titel som senior och hoppas att de lyckas redan i år men om det inte sker i år är han säker att de kommer att lyckas nästa år.

Då är det väl Champions League som finns kvar det här året så vi får hoppas att han får vinna något redan i år.

Källa :Liverpool Echo



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: